seronoknyeee...

smalm..wawa g tgk wayg citer azura.....hahah... saya suka! saya suka!....n da mek pixca ngn neelofa

neelofa heroin citer 2....huhu...
 haa,,ni sinopsis citer azura,,,

Sinopsis Azura 2011
Versi baru Azura 2011, Zack bukan mat motor tapi suka main paintball sebagai hobi, lalu dia jatuh cinta pandang pertama terhadap Azura yang hanya bekerja sebagai petugas kaunter di sebuah pusat paintball bukan lagi pelajar sekolah menengah yang membantu ibu saudaranya di restoran.
Kalau siapa pernah tengok filem Azura 1984 dulu, masa tu saya kecik lagi hehe.. Zack kahwin dengan Azura tapi tak direstui oleh bapa Zack, depa berdua duk rumah sewa kecil dan Zack kerja di stesen minyak dan kerja buruh kasar je. Azura pulak kerja di kedai butik. Tapi dalam versi 2011, Zack bawa Azura bertemu bapanya di Paris, namun niatnya untuk mengahwini Azura ditentang bapanya dengan alasan Zack masih mentah dan belum mampu berdikari. Namun, dengan bantuan nenek Zack (lakonan Afida S), Zack dan Azura kahwin lari ke London.

Sejurus selepas perkahwinan yang tidak mendapat restu itu, bapa Zack menghentikan segala bantuan kewangan terhadapnya, lalu dia pulang ke Malaysia dan belajar hidup berdikari di sisi Azura

pegi la tgk citer azura 2.2 2012..huhuhu..



lOt Of lOvE

No comments:

Post a Comment

 
Copyright by nurul wahida 2012/2013 copycat not allowed